sweet sixteen!

Jag mår hon leva, jag mår hon leva, jag mår hon leva ut i hundrade år.
GRATTIS JOANNA! <3


vi sjöng fin fint för henne både på svenska och spanska. Jag kan inte ett ord spansk mer än, Hola typ. Så det lätt nog rätt roligt mitt och Simons uttal. Han kan liiiite mer spansk än jag, typ nån mening si så där. Därför lät det nog lite väl mysko, Simon trodde man uttalade nått på spanska som anus.. Hrmm? lite fel...

Föresten, här tänkte jag lägga in en bild på Joääniiepääniie, har går fan inte att ta bilder från bdb. Eller bara jag som inte fattar hur man gör kan det också vara.
Så det får bli en bild på en PRINSESSA-tårta



<3

Kommentarer
Postat av: Andreas Ljung

Såg du inte vår present till Joanna? :p

2008-12-05 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0