stars on ice

Nu sitter jag och kollar på "stjärnor på is" med lillasyster, lovat att passa henne ikväll. Mamma och pappa är på julfest på sånt ställe. Så mysigt det är bara jag och Frida, älskar min lillasyster så sjukt mycket bara så ni vet. Hon är mitt allt <3

En annan grej jag tänkte på undertiden vi tittade, det är ju ABBA tema på en av isdanserna. Seriöst hur sjukt bra är inte alla ABBA låtar? det är nått magiskt med dom men vet inte vad. Och inte tal om "mamma mia - the movie", jag glömmer att jag själv lever varje gång jag sett den. ABBA kommer nog aldrig dö ut...

Vem vinner då? ingen anning, har inte sett så många pogram. Kanske Fagervall?

Sen blir det  Britney: For the record . Jag bara älskar såna pogram när det är vad ska man säga, dokumentär med kända personer typ? ser allt näst in till.

Hejsansvejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0