slaveri

Usch, idag känner jag att jag inte har ett dugg possitivt att komma med. Bara negativt, det så just så jag känner allting är just nu...


För er som tror att slavarbete är utrotat på denna planet har ni fel, det finns ett ställe kvar. JHG, så heter stället är stackars små 16 åringar( 17,18 åringar för den delen nog också) håller på att gå under helt och hållet. Dom ser inget ljuset i livet, just nu! Ljuset i livet är den 19 December då de går på jullov. Då befrias de från slaveriet fram tills det är dax för den 8 Januari (om jag minns rätt) ... Usch, sjänk en stackars tanke åt dessa stackar människor. Tyvärr kan jag inte gör det. Jag har absolut ingen tid över i världen att ägna min tankar dit, jag ingen til över liksom. JAG är nämligen en av dom stackars små slavarna.

Jafyfan, jag sa inget possitivt, finns inget possitivt nu heller. Kanske, att jag har sovmorgon i morgon (betyder att det räcker med att gå upp kvart över 8). Vet inte om ni ser det så possitivt, men jag gör det till viss del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0