skolan

Allämt rolig skoldag idag, bortsätt från plugg!

GUSTAV!!! är tillbaka i klassen. Han gick typ en veckan när skolan börjde i augusti innan han bytade till nic. Den veckan var en vecka för mycket. Den kille är bland dom mest speciella typer jag stött på. Men han ifck turen som hamnade i världen roligaste grupp, 1b! ;) jaja

annars har det hänt massa andra roliga saker. Bland annat när jag och Simon skulle visa vårt rollspel på tyskan, frågade vår tyska lärare om vi ville spela upp rollspelat som en dockteater i stället för vi var så rastlösa. Så himla kul, jag höllt på att dö av skratt. Dom andra som såg det också, tror jag :) som det kan bli.

URK! fick ännu en inlämning idag tills i morgon också.. Ska skriva en dataskriven sida om den nya koalitonsregeringen utifrån några punkter. Jag hinner inte med, jag är sjukt stressad hur mycket vi har att göra fram till jul. Eftersom jag ligger bra till betygsmässig vill jag inte göra något dåligt då kännts allt annat bra jag gjort meningslöst... Jag visste inte att jag kunde få fram stress ur min kropp. Har aldrig känt hur det känns innan, men nu vet jag. Det är inte och leka med!

har faktiskt bilder sån dockteatern men tekniksa mig får in in dom på datan för mobilen strular.
hejsansvejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0