skadad sofia

Usch, nu är torsdagen snart slut och snart är det fredag sen helg.. vad jag tänkt skriva här kan ni nog gissa ut själva. Lite uttajatat att skriva en meningen..

Vet ni vad, jag borde nog egentligen ha legat inne på akuten nära på att dö eller flera ben brytna på kroppen.
Idrotten var inte min grej idag. Redan på uppvärmningen fällde Filip mig så jag flög iväg och fick ont i höften och knäet. Men vafan, varför ge upp så lätt. Mesig! bara att fortsätta, dumt val av mig. Alla gör sina misstag här i livet, jag gjorde tt idag. Skämt å sido! nejmen, sen skulle vi göra nån slalomövning. Alla stod på ett led så man skulle springa slalom i mellan, jag så trillar jag över en KON? och faller över Johanna (Filip där med kanske?) och slå i huvudet rät mycket. Men det var tävling så bara att göra på. Sen avslutningen av idrotten skulle vi balacera en innebandy-klubba så när Filip skulle räcka över den till mig fick jag en fett jävla smäll i ansiktet, fläskläpp och bula i pannan på köpet och hela lektionen bröts. För jag låg på golvet och skrattade ihjäl mig för min otur.
Sen höll jag mig på avstång från Filip och även allt annat farlig.
Måste bara noteras, jag fick ringa skjuts hem för jag kunde inte röra benet ordentligt, suck!

Måste bara lägga till en roliga grej Filip skrev till mig på msn nu.

FilipKalleKyrönen säger:

Ljungs vanliga kommenatar, jag kan allt, jag har alltid rätt. Simons, jag är Kung och snyggast, Stefan bara för jag är serb (om något är emot honom) och min(Filip) allt suger jag pallar inte det. Där har vi kommentarerna

Så jävla klockrent, jag dör av skratt. Vissa lär fatta det hela bättre än andra. Ni som fattar NJUT!!!

Hejdå !


Kommentarer
Postat av: Andreas Ljung

Haha de stämmer ju xD

2008-12-10 @ 18:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0