Sjuk!

Jag har gått och blivit sjuk. Detta är ovanligt! Jag blir sällan sjuk... Sist jag var sjuk vad jag kan missas var förra året efter jul nån gån då jag hade vinterkräcksjukan. Jag brukar alltid bli sjuk vid ett opassade tillfälle, alltså typ när man verkligen inte vill vara sjuk. Ska man bli sjuk kan man bli det när man går i skolan och man ändå inte missar något viktigt.
 
Och nu ligger jag inne med en enorm förkyldning, huvudvärk och feber på det. Ingen höjdare förutom om jag blir hemma i morgon kan jag jobba med min hemtenta. Jag har knappt kommit nån stanns så hade inte skadat med en dag hemma från skolan. Fast nej, jag vill inte vara sjuk! Hellst av allt vill jag gå till skolan och träffa alla människor och jag att jag kommer missa något kul i skolan om jag stanna hemma. Händer alltid något kul på skolan. Så härliga människor där går :)


Kommentarer
Postat av: Andreas Ljung

Krya på dig :)

2008-12-14 @ 18:23:40
Postat av: jannike

krya på dig <3 :)

2008-12-15 @ 18:38:23
URL: http://jjannikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0