Shake it

Vilken dag det blev igår :) 11 av 10 får den. Kanon kul (Y)

Först förfestade vi hos Joanna med hennes och Sandra gamla skolkompisar och så. Härliga och go människor :)  sen när vi kändes os redo tog vi bussen in till Ängelholm, Bahnhof. Sen blev det party hela natten lång. Inget kunde stoppa oss från att dans och ha kul. come on and, shake that as for me ;) Nope inget stoppade oss igår, när det blev för trång så man knappt kunde dansa fick det bli soffor, bord, trappor ja alla möjliga ställen där det fanns en yta på. Jag lyckades också tappa min sko en gång, så blev bara till att dyka in i folkmassan och leta, jag hittade den också. Idag mår mina fötter inte lika bra som dom gjorde igår. Högklackade skor, har sina fördelar och nackdelar. Man kanske borde spara lite mer krut till dom sista 30 minuterna innan dom stängde. Då var det riktigt lungt och skönt där. Så kunde man få hur stor plats man ville och så klart uttnyttjade vi det. Inte en sekund som gick åt spillor icke.

Okej, kom på tvp dåliga saker .1: Kön för att hämta ut sina saker tog en evighet. Var ute från Banhof typ halv 30 kanske? Man höllt ju på att somna i kön ;)  2: 20 kr för ett glas vatten. Jag förstår det inte, vad e där för jävla pris?

Usch, sen var man rätt slut när vi kom hem till Joanna. Somnade inte på direkten låg och snackade ett tag först. Så idag är jag VÄRDIGT trött och död!
tro det eller ej, men hunnit vara på väla idag med. Det var ingen höjdare kan jag säga er!

Som vanlig, bilder kommer senare. ;p'
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0