Nu är det 2008

.....jag känner att jag inte har nån ork att skriva nått i bloggen. Det är lite väl långtråkigt att skriva, det o de har jag gjort idag och de var kul och bla bla bla. Så därför kommer jag igen nästa år. Haha, det hörs så kul att säga, nästa år. Känns som en evighet är trotts allt bara lite mer än 1 dag kvar. Jag funderar på att säga "det fixar jag nästa år" eller så om det gäller nått litet som inte behövs göras på direkten. Det hörs bra, det hörs som en evighet.

Jag börjar inte skolan förrens nästa år
Jag tänker inte shoppa något förrens nästa år
Jag kommer inte att träna något förrens nästa år (inte för jag rört mig på dom senaste månaderna)
Jag tänker inte städa ett skit förrens nästa år (det ska jag säga till mamma)
Jag ..... förrens nästa år

Tills sist, jag kommer kanske itne skriva nått mer i bloggen förrens NÄSTA ÅR!
ha det så bra så längre, ses 2009!

Gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0