Lucka 1

Lucka 1



Oj, vad denna dagen innebär sjukt mycket! Ett enda ord: JULEN BÖRJAR!
Eller jag tycker det, i och för sig igår första advent kanske den började men det glömmer vi. Idag första december, 24 dagar kvar till julafton. Julkalenderna började idag, kollade på den nu ikväll i hop om en ny "mysteriet på greveholm"-kalender , tror det knappt kommer komma en julkalender i närheten av den. Året verkade tråkig, såg inget jultema nån stans. Fast har bara gått ett avsnitt....har ändå nog ingen tid till att se den. Nej, jag blir aldrig för gammal för julkalender, det är ju skit mysigt att kolla på morgonen. =)

Okej, nedräckning till julafton och jag är klar med ALLLLLLLLA mina julklappar, woho! fast det dåliga med allt är att jag inte kan komma på nått jag VILL ha. Visst kommer sluta med jag önskar mig saker som jag tyckt varit kul/bra att ha. Jag vill vara liten då man började skriva önskelista till tomten flera månader innan jul för att vara säker på att tomten skulle hinna tillverka mina julklappar. Nen fanns en julklapp/födelsedagspresent jag aldrig fick som jag säkert önskade varje år i minst 8 år, en kanin! säger det fortfarade men vet att vi inte kan ha pälsdjur hemma :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0