Lucia

JAG KLARADE DET! :)

Åh, så skönt att lucian är över nu. Inget att oroa sig över längre. Det gick så jävla bra också, helt otroligt för att vara oss. Och alla var verkligen super duktiga. Ah, så himla glad jag blev när allt stämmde så bra. yes yes yes..

Ännu bättre är att jag är helt i behåll. Jag fick inget stearin i håret och inget hår som brann upp. Ända jag gjorde var att jag skakade som fan i början. Jag var inte ett dugg nervös så vet inte var det kom ifrån. Men men

Tog så klart med min kamera, hade ladda batterina hela natten. Vad tror ni inte händer då? Jo jag kunde ta TVÅ kort sen dog kamera. Som tur var hade min mentor med sig systemkamera så han tog massa med kort + andra i klass tog också. Så fort jag fått korten låvar jag att visa upp dom :) Alla var så fina ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0