Julklappar

hihi, nu tror jag att jag fått ordning på mina julklappar, alla har nog hamnat i mitt rum tror jag. Värre är det för Frida, hennes saker sprider sig över golvet som ett bombnedslag, är hon bortskämd så är hon! men hon förtjänar att vara det. My sister! <3

Så nu kommer vi till mina julklappar. Eftersom jag inte hade önskat något alls mer än ett par vantar så var det spännade och se vad de hade köpt till mig. Åh, jag blev så glad över allt.
Här kommer det jag kan komma på just nu: 
* ABBA-SingStar
* Vinterjacka
* Skor
* Smycken
* Smink
* Kläder
* Vantar x2
* Inredningsaker till mitt rum, bla flätade korgar och ljusdekeration
* Paraply
* Strumpbyxor
* Björn Borg-trosor
* Overknees-stumper x2
* Kuvertväska
* Pengar (1000 kr)
*Jeans ( fast dom har jag ej fått  ännu, får välja ut ett par istället  så dom passar perfekt. Ska nog satsa på ett par nudie-jeans)
* massa såna allt möjliga små saket
ehm, nu kan jag inte minnas mer... finns säkert nått jag glömt. haha

Lite bilder på julklappar
det går att klicka på bilderna för att få dem större

kuvertväska


Halsband


ABBA-SingStar


vantar


Sofia-penna


älskade skor


Här är lite bilder :D

Kommentarer
Postat av: jannike

vad mycke fint, skorna va ju jättefina:)

2008-12-26 @ 15:08:51
URL: http://jjannikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0