Juldagen

vilken mysig julafton det var, bara snön som saknades. Vilket tjatades om den snö, skit samma inget att göra åt. Det går lika bra utan snö.

En vanlig traditionell julafton var det. Paket i julstrumpa på morgonen, julbord, kalle anka vid 3 nån gån däretert kom tomten med alla julklappar, läsa rimmen på paketen och sen får alla gissa vad som är i, julfika, julfilm på kvällen. Ja, säkert glömt nått. Men ja, en jul som typ alla andra kan jag gissa på. :)

Alla mina julklappar visar jag senare när jag fått ordning på allt. Det ligger julklappar, julklapps papper och kartongetr utslängt över hela huset. Jag är riktigt glad över att allt jag fått och har sån tur att jag har en familj och släkt som jag älskar!


<3


Kommentarer
Postat av: amanda

vad fick du då? :D

2008-12-25 @ 14:51:44
URL: http://amandaflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0