hemma idag

Stanna hemma från skolan idag. Kände mig inte alls pigg och kry för att gå. Jag snörlvar och hostar och är hes i halsen och ser allmänt drogad ut, japp JAG ÄR SJUK! haha

Måste säga att dte var rätt skönt att ligga i sängen hur länge som hellst, mums vad gott! x) fast sen var det bara att jobba på med skolarbete. Vill komma göra så mycket som möjligt så man kan ta det lungt i slutet av veckan och slippa ha panik, stress, ångerst över att man inte kommer hinna klart och inte göra det så bra som man vill. Jag har redan gett upp om att kunna gör det bra. Har absolut ingen tid och ork till det, jag vill bara ha jullov. Ett VG i denna hemtentan hade jag blivit super överlycklig att jag hoppat upp i taket ungefär. Ni fattar!

Ännu bättre är detta. Hela dagen i morgon har vi fått till att jobba med hemtentan. Alltså stanna jag hemma och jobbar hemma med den i stället. Så himla underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0