hej

2 dagar kvar.....

snabbt inlägg här då, lite bortom ska snart iväg ..

Idag följade jag med till en affär där min syster köpt in balklänning, jätte fin var henne klänning. Det var som ett paradis för mig, hittade en ena fina klänningen efter den andra. Åh, vilken dröm. Jag känner för att gifta mig och ta studenten i morgon..
men jag fall för en exktra hårt, dax att börja jobba nu känner jag.


vilken dröm den är


kolla så vacker den är


Dax att slänga på lite mjuskis kläder för nu blir det filmkväll hos kajsa med tjejerna! åh, det var på tiden saknat er<3

Kommentarer
Postat av: amanda

aa, de va mys :) saknat er alla <33

2008-12-25 @ 14:52:01
URL: http://amandaflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0