fredag.

Jag ropar och skuttar av glädje, vi (min grupp) är klara med vårt WAAA-arbete! Visst det har varit 100 ggr roligare att göra en alla andra arbeten jag gjort i mitt liv men långt ifrån det lättaste jag gjort. Men det var kul och vi hade kul tillsammans det är väl det viktigaste. Tycker då jag!

måste bara skriva en sak till åt mig själv: FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!!
så skönt.. jag behövde det tills nästa hårda veckan, all energi lär behövas kan jag gissa på.

I alla fall efterskolan blev det att äta med en del från klassen som vanligt. Sen tog jag en buss ut till väla för att julshoppa med pappsen. Efter det åkte vi runt till lite olika affärer och pengarna flög hit och dit. Inte mina då, för jag är klar med mina julklappar som sagt :) happy me! fast jag älskar att handla julklappar, typ det roligaste som finns att handla. Eller bäst är när alla får sina julklappar att se deras reaktioner. I love it! & sen nu ikväll har jag hittat på annat skojit. Jag är i alla fall helt slut så ska gå och lägga mig nu...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0