extra timmar

hej och hå, vad trött jag är. Helt galet!

Kom från skolan halv 6 idag. Satt kvar med min grupp och jobbade på grupparbete! Till sist var vi så trötta i huvudet att vi inte visste vad vi snackade om sen skrattade vi åt ingetting och der var en befrielse för den som fick uppgiften att springa och hämta nått på skolan. Men som tur var börjar vi bli klara nu :)

Lärare är inte så elaka ändå som man kan tro, när dom trycker in en massa skolarbeten så man knappt får nån fritid. Idag flyttade TVÅ lärare fram ett par läxor/arbeten till efter jul. Hela klassen pustade ut samtidigt, så himla kul det lätt. Precis som ingen hade andas på flera veckor.

Asså, en fundering. Finns det ingen möjlighet i världen att lägga till en eller två timmar till per dygn. Kan man inte på nått sätt sakta ner jordens rotuation eller så? Det hade inte skadat ett dugg med en eller två timmar till per dygn. Fyfan, vad skönt det blivit :)

ursäkta min stavning, jag är piss trött + jag är inte einstein på att stava i alla fall inte när jag inte har nått stavningpogram + att jag skriver alltid jätte slarvigt på datan, inte alls med mening blir bara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0