en vecka kvar


santa claus is coming to town

Jag kan knappt tror att det är endas EN vecka kvar till julafton, helt otroligt. Men det svider i hjärtat en del över att man inte har samma julkänsla som man hade när man var mindre. Jag önskar mig tillbaka den känslan mer än jag önskar mig någon annan julklapp. Julkänslan när man var liten var magisk och obeskrivlig.

På tanke om julklapp, detta är också hemskt. Jag har ingen anning om vad jag önskar mig. Det är frustrerade, jag tänker och tänker och ändå kommer jag inte p nått jag verkligen vill ha. Det finns massvis med saker jag skulle vilja ha, jag tyckte varit kul och haft. Men det är ingen jag absolut vill ha, jag hade blivit glad om jag fått det. Men sen efter en eller två veckor då då bryr man sig inte lika mycket om det. Nej, seriöst vad fan ska man önska sig? jag tror jag är sent ute nu för att komma på nått. Jag gissar på att dom flesta julklappar till mig är köpta för alla har tjata på mig vad jag vill ha och jag kommer alltid med samma svar; Asså, jag vet inte! .. It sucks!

asså, nu menar jag inte saker som kläder, smink och pengar. Det får man ändå och det är inget speciellt. Jo, speciellt är det men det är såna vanliga tråkiga grejor enligt mig.

XoXo

Kommentarer
Postat av: jannike

ja jag har bara läst hennes blogg 4-5 gånger kanske!



WOW allvar? :O haha! min idol heter Sofia Björk:D

2008-12-18 @ 18:38:43
URL: http://jjannikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0