efterlysning!

jaha, nu när man var över glad och allt. Nehe det får man tydligen inte vara.

Jag har blivit av med min plånbok, antagligen tappat den i bussen!

Typ så här ser den ut, fast tjocker brunt tyg på sidorna plus att det står Burberry på en silvetlänk istället för direkt på tyget.

Inte för jag tror någon som läser detta hittat den, men vem vet? GIVE IT TO ME!!!

Det jag stör mig på mest är att jag ska vara så jävla klantig och tappa det. Tror faktiskt ingen har snott den direkt ut väskan har nog tappat den. Asså, jag fattar inte hur man kan ta andra grejor? jag skiter typ i vad jag har i den, jag tål bara inte tanken av att någon idiot tagit den och inte lämnat in den till polisen eller nått. Om en uteliggare eller så tar den fine, det är väl LITE ok men ingen annan. Såjävla mycket pengar hade jag inte i det eller andra värdesaker så det kan vara til större nytta. Jaja, jag vill i alla fall ha tillbaka min plånbok! har allt för mycket viktigt i den... :/

jaja, tur att jag fått börja äta godis nu så jag kan trösta mig lite. :)

Som tur är att jag fick 400 kr av pappa idag så jag har pengar till buss och bio och käk ikväll. Annars hade min kväll också varit förstöd :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0