doktorsskräck

Trevligt att lära känna er alla, hoppas ni får en bra tid på jorden. Själv kommer jag dö nu!

Nej, skoj lite. Jag ska till doktorn nu, tror jag kanske fått halsfluff, eller vad det nu heter... Jag är piss rädd för doktorer, läkare, tandläkare. Allt som sånt därra, ja ni fattar! det jag är mest rädd för att att dom ska ta spruta eller annat som gör ont och är obehgligt. Sen har jag halsfluff ja då måste man äta äckliga medicin. Fan, vad allt hade varit lättare om jag bara varit frisk... Fast å andra sidan, jag kan inte minnas förra gången jag fick äta medicin pga av jag varit sjuk.

det bli bra dettam det fixar sig. ALLT FIXAR SIG!!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0