Blondinbella



Ack, jag som trodde att min måndags kväll var räddad. Jag har länge nu under en tid suckat och pustat över att det verkligen inte finns något sevärt på tv på måndagskvällar. Jag har letat och letat för att hitta nått spännade att kolla på varje måndag men inte hittat nått som fallit mig i smaken. Nån enstaka måndag kan jag hittat något "engångs pogram" som jag kollat på, då är jag lycklig. :) annars blir det bara att jag sitter framför datan och hänger...

Men så idag. Jag trodde att måndagskvällarna var räddade. Läste nämligen att ett Blondinbella-pogram skulle börja idag. Nemen så spännade tyckte jag då. Så himla besvikan jag blev.
* det varade bara 10 min
* vad handlade det om?
* tyckte hon gjorde sig till och skulle leka skådespelare
* det var samma saker som hon skriver om i sin blogg, fast nu på film. Visst det skulle vara en "tv-dagbok" men kunde hon inte hittat på något roligare.

Jaja, detta är dock inget jag tänkte sätta som vana att kolla på

Men på tal om Blondinbella. Jag tror jag läst hennes blogg i snart 1 ½ år om inte längre. Tycker faktiskt att den blivit till sämre nu det senaste året när hon blivit känd. Men inte vad, men är nått om saknas i den hela tiden. Inget nytt spännade.
Nemen usch, vilken blondinbella-nörd det borde höras att jag är. Det är jag verkligen inte. Jag gör som 500 000 andra svenskar brukar göra. Läsa hennes blogg såklart. haha

Hejdå från mig BLONDINsofia ;)

Kommentarer
Postat av: jannike

sofia jag tror du är hennes största fan :D haha

2008-12-17 @ 21:46:14
URL: http://jjannikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0