ännu mer stress

Hejsansvejsan!

Denna dagen har bestått av två grejor: Luciaträning och eget arbete

Luciaträning direkt på morgonen fram till lunch. Dom timmarna behövdes verkligen, ha ha som det lät och låter! Tur att vi har solister som kan sjunga så det blir lite klass i det hela.
Vi är typ runt 40 i luciatåget, ni kan ju själva tänka vilken röra det blev när dte skulle tränas. Inga bårk eller tjafs, vi är mognare än så. Mer att få framt på oss och komma igång och välja hur allt ska vara hit och dit. Ja, det gick rätt bra tills slut en grej jag är väldig orolig över är, hur jag ska kunna gå med levade ljus i håret ner för en trappa?
* jag kommer snubbla
* tända fyr på mitt hår
* hela håret fyllt med stearin
* tappa min luciakrona?
komma på fler....



efter lunchen fick vi jobba med vad vi ville. Hörs slapp men big NO NO! vi behöver all tid vi kan få. Minsta lilla minut är värdefull. På toppen av det skulle jag ta en tidig buss hem för att jobba hemma. Kommit typ 15 min iväg ( vid berga) så ringer Ljung och säger jag gömt mina nycklar. fan fan fan bara att ta sig tillbaka till skolan. Kan inte ta min hem utan nycklar, för ingen cykelnyckel och tar piss lång tid att gå hem sen ingen hemnyckel heller då, hur ska jag ta mig in i huset? jaja, där gick 40 värdefulla minuter till spillo som måste tas igen nån annan gån :/


Kommentarer
Postat av: Andreas Ljung

Där var jag allt snäll som ringde dig ;)

2008-12-09 @ 20:13:59
Postat av: amanda

nänänä ;) de går inte... om du redan brännt upp håret så kan du ju inte få stearin i de för då är de redan borta ju ;) haha! lycka till<3

2008-12-10 @ 16:42:16
URL: http://amandaflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0