veckan slut

Veckan sista dag. Ännu en vecka avklarade och en ny är påväg. Är glad att denna veckan är slut nu, har varit en dålig vecka.

Det var en väldigt stessig och jobbig vecka på olika sätt. Har haft så många bollar i huudet samtidigt, det är extremt energikrävade för man irriterar sig på sig själv att man aldrig kan släppa allt. Har hela tiden vetat om hur mycket man har att göra i skolan, man tänker hela tiden nu måste jag göra det och det då är dte svårare att koncentrera sig på en sak så allt tar så mycket mer energi. Haft en stor idrottinlämning, min gick på 3 ½ sida.  Utöver den har vi haft ett eget matteprov vi skulle konstruera. Det mesta av det fick man göra utanför skoltid. Sen jobbat med vårt lokal miljöprojekt, inget som tagit mycket tid utanför skolan men mycket tanke kring det. Geografiprojektet som snart är inlämning på, vi har kört fast lite så stressar man upp sig över det. Två dagar denna veckan har jag stannat kvar i skolan för att jobba med olika inlämningar, är gruppuppgifter så kan inte göras hemma.  När man kommit hem har det bara varit att sätta igång med något annat. Ut över allt skolarbete så hr man även ett liv, tror det eller ej. Man har sin familj och vänner att bryr sig om. Vilket inte är så lätt när man knappt har tid till sig själv. Då känner man sig dum för att man inte har tid över till dem. Sen hade jag inte hunnit köpa presenter till pappa och Frida så skulle få tid till att hinna göra det med. Det kanske låter som det minsta problemet men jag menar verkligen att jag hade så jävla mycket att göra. Men som tur var hann jag på en lunchrast fixa det. Varje liten sekund har varit dyrbara denna vecka..Sen sist men inte minst denna vecka så har min morfar opererats, så har varit orolig för han större delen av veckan tills han tillfrisknade och allt var lungt. Helgen har varit "lugn" om man jämför med skolveckan. Hela lördagen gick åt att fira pappaoch Frida, så var gäster här hela dagen typ. När Robinsson var slut halv 10 var jag dödstrött. Men höll mig ändå vaken en timme till sen gick det inte mer. Veckan hade nog satts sina spår i mig.

Men nu lämnar vi denna veckan. Se framåt! :)

I will never give up


btw, så där blev mitt hår efter jag klippte det. Synd ju inte mycket på bilden mer än att jag klippt av en rätt bra bit av håret. Känns konstigt att ha det så "kort", men man vänjer sig. Jag ville klippa av lite mer än bara topparna för var lite trött på det lång och livlösa håret. Men vad tusen om några månader har det säkert vuxit till samma längd igen.


Kommentarer
Postat av: Greta den feta :)

Jag tycker att ditt hår blev super duper fint :D (y)



Hur mycket klippet du av? ;) hihi



xoxo









ps. kan du gissa vem detta är haha?

2009-03-22 @ 18:09:04
Postat av: Sofia

sv:

tack, jag klippte av nästan 10 cm :)



Nej, jag har ingen anning vem du är? Kom igen säg vem du är, blir ju nyfiken.

2009-03-22 @ 18:23:31
URL: http://sofiadiary.blogg.se/
Postat av: amanda

greta den feta kan ju knappast vara frida ;)

btw, ditt hår blev jättefint =) ser de ut som ialf! ;)



sv: nej inte hela. åker den tredje och är iväg i en vecka så är hemma under påskhelgen (kommer hem på långfredagen!) aa, de ska bli sjukt skönt :P

2009-03-22 @ 20:21:08
URL: http://amandaflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0