söndag

Lite brist på fantasi vad jag ska skriva. Det regnar ute, ush vad trist. Hade tänkte mig innan att sticka ut och springa en rundan men tror jag ställer inte det, vilket jag brukar göra allt för ofta ;p. tihih.

Måste komma på nått att sysselsätta mig med. Är lite rastlös, vad ska jag göra?
Kanske baka något? - Inte helt fel, bara att jag hade frossat i mig dem och mått illa resten av dagen.
Städa huset? - ehm nej, då hade nog mamma svimmat när hon kommt hem.
Göra uppgifter vi har denna veckan i skolan? - NEVER EVER! helt pluggfri helg, allt jag bara fann den tanken.
Gå ut och gå/springa? - Nej, det regnade ju. Ingen höjdare då

Det blir nog:
Se om det finns nått bra på tvn
Kolla på en film, Notting hill elr HSM 
Sitta vid datan
Kolla några avsnitt av The City eller Laguna beach.
      

Får väl se hur det blir då da!

Kommentarer
Postat av: becca

Sv: hehe okej :) de är så fantastiska, ;) hehe

2009-03-08 @ 19:35:55
URL: http://monkeymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0