torsdag

Ibland är youtube det bästa som finns. Kan tillbringa så mycket tid på bara den sidan. Tar aldrig slut. Så många roliga klipp man kan se om och om igen.

Här är då en anledning till att jag inte änns gått sån övningskörningkurs än. Aldrig i min vildaste fantasi att JAG ska köra bil, åhåhnej! här är då lite saker jag kan tänka mig kommer att ske ;)

Och detta japanska pogramet är bara sjukt kul. Kom igen, kan inte fler såna hära görsas? Är som dolda kamera fast 100 ggr roligare... Man får vänta ett tag in i klippet innan det blir kul, eller brås på vad som ni tycker är roligare. Jag tycker nog allt är kul! min humor är ändå kass




Kommentarer
Postat av: amanda

aa, de e ju snart påsklov så ! :) vet inte om kajsa har samtidigt som oss , men jag är ialf hemma påskhelgen! ska ju til egypten (H) men annars kommer hon ju snart också :):)

2009-03-05 @ 22:34:41
URL: http://amandaflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0