Måndag

Annars då. Vad jag har sysslat med, har ju faktiskt bara gått i skolan.

En liten samligen på morgenen, gick igenom skolveckan. Kanske inte så farlig som jag föreställt mig. "PLANERING ÄR GRUNDEN TILL FRAMGÅNG" menar de flesta lärarna. Just ja, skulle lämna det om irriterade lärare. Kan bara inte låta bli. Yeye
Har även hunnit vara hos tandläkaren, helt i onödan visade det sig. Bara jag som trott nått gått sönder. Tvärtom, det hade rört på sig. Och på så sätt hade nån tråd flyttat på sig. Vilket som är meningen ju haha. Men öh, palla den skiten. Nej jag pallar inte den. Öh, har nästan fått glugg mellan framtänderna nu. Vilket jag inte hade innan. .
sen har jag också bestämt med min grupp vad veckans globala miljötema ska vara - ska ha barnarbete. Ännu en lögn från läraren, han sa en vecka? för mig är en vecka 7 dagar, en SKOLvecka är 5 dagar. Jävligt stor skillnad. Okej, ni har nog förstått att jag är irriterad.
Sen har jag lite annat som stanna utanför bloggen..


Stackars små stackare som fick stå ut med mina "damp". Haha. Ibland blir allt för mycket på en och samma gång bara och då kan man inte bara hålla allt inne. Då får man uttrycka sig på lättast sätt, nån får ta skiten för min skull. Ash, ni vet jag är inte menade ni. Ni är underbara hela högen<3

Kommentarer
Postat av: Ljung

haha ah man såg dina små ryck idag :p

2009-03-02 @ 22:10:09
Postat av: amanda

japp, det hade varit jättebra :) får ta någon dag, har sjukt mkt just nu men de ska nog gå :) <3

2009-03-03 @ 17:58:06
URL: http://amandaflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0