Ronaldo

Så nu har man hunnit med en earth hour också. Faktiskt rätt mysigt att bara ha ljus tända. Kanske borde ändra min livstil som man levde innan elektrisiteten fanns, nja eller inte! har väldigt svårt att förstå hur man verkligen överlevde utan elektrisitet, vad gjorde man, ingen varme, kunde nog inte vara så lätt.

Nej nu tusan ska jag ladda om för nu är det VM-KVALS MACHT!!! Sverige - Portugal . Zlatan mot Ronaldo, som Ronaldo redan funnit för Zlatan är ju avstängd. Nej detta är kul, äntligen lite fotboll som kommt igång. För er som inte visste gillar jag sport, speciellt att titta på. Brukar följa med pappa på HIF/Rögle machter. Annars är jag inte så sportig av mig, håller inte på med någon sport men älskar däremot att röra på mig, att köra slut på mig verkligen pressa ut det sista, ger sällan mig.




Kommentarer
Postat av: nadia a.

de bra :D

2009-03-28 @ 22:09:30
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: joanna

christiano ronaldo är världens snyggaste kille. finns ingen snyggare än honom! :D inte ens jonathan :)

2009-04-03 @ 19:53:28
URL: http://joannadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0