Ny resturang

Hello my sunshines!

Nu var det måndag igen. Ny vecka och nya tag och nya krafter, typ. Det blir ingen "hey i'm in heaven"- veckan med ingen "Hey I'm in hell"-vecka heller, typ en mittimellan mer åt heaven hållet. I morgon ska vi till Lunds universitet för att lyssna på föreläsningar och lite annat. Hade det itne varit för föreläsningarnas skull hade jag stannat hemma. Det är nämligen relaterade till det vi håller på med i skolan, så viktigt att vara med i Lund i morgon. Men jag måste ju säga att en feber-chock skulle inte vara helt ovälkommen. Hade varit lite skönt det med. Men men, det kommer bli kul ändå. När vi åker/gör nått med klassen blir det alltid kul.

Fick ny resturang att äta på idag, Österns pärla. Gud så gott det var. Var lite av en kinesikt buffè, jag tog ris och kyckling med currysås. Grymt gott! Så himla gått med ny mat :) fast ännu mera "rismat" som jag kallar det. Mer än hälften av våra resturanger är sån asiatisk mat, alltså maten består alltid av ris. Det blir långsegt i längden. Så man får variera sig lite så funkar det.

Nej nu måste jag kila. Mamma ropar att maten är klar!

Kommentarer
Postat av: Frida Håkansson

Jaa kul med ny restaurang men vet du vad, en som går i trean hon SPYDDE på bordet så himla äckligt!!!!!!!

2009-03-10 @ 17:54:14
Postat av: Anonym

sv till Frida:

Ja, den nya resturangen var jätte god :) Jo, jag ver. Johanna kom framsringades till mig och berättade det, då kändes dte inte lika kul att äta länge :)

2009-03-10 @ 19:18:19
URL: http://sofiadiary.blogg.se/
Postat av: Frida Håkansson

nej jag kände samma när johanna kom och berättade det ;) haha

2009-03-11 @ 16:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0