lördag

Var nästan klar med ett inlägg igår så slutatde internetet att fundera. Jag blev en annan irriterad där. Och ingen ide att änns tänka tanke att JAG skulle kunna få igång det. Så var det med det.

Kort sammanfatting av det jag skrev i det inlägget som blåste iväg, Buss till väla - Träffa Tonimannen - löften är till för att brytas så köpt allt jag inte skulle, skulle bara ha köpt presenter till pappa och frida. Men blev inget med det, köpte bara till mig själv - Frida blev förälskad - träffade på en äkta nisse bid bussen - trött och hungrig. Så där ja!

Tillbaka till idag, Lördag då! i förmiddags kom Nellie med henne marsvin, ska ha dom i veckan då de är på semester. Måste säga att jag var lite halvrädd för dem, men nu var vi blivit kompisar :) De var rätt tråkiga måste jag säga, försökte få dem till att göra olika trix, men de fattade inget. . . annars ska jag färga Jennys hår och göra idrottuppgiftet . Är så illa tvungen att behöva gör den idag, annars kommer jag aldrig hinna klart med den. Uppgiften är ENORM! Hela Idrott och hälsa kursen A ska liksom utvärderas. MEN sen ä vi klara med den kursen. Och i kväll blir det nog fest som gäller. =)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0