i skolan

Jag gör allt just nu för att komma undan att sitta och skriva på en idrottsuppgift. Det är bara så tråkigt men är ju i slutet nu så då är allt drygt vill bara ha det avklarat...

Gjort lite allt möjligt för att underhålla mig från att skriva på den.
Sitter med Isabella, vi båda är i samma sitts. Innan retades vi med Ljung om att idrotten och matten skulle vara inne på lektiontid idag. mohahaha, det var kul! känslan var bra. Fast stackars Ljung blev livrädd. Annars underhåller man sig med msn, funkar alltid. Kollar runder över allt på internet, bdb, bloggar, facebook bland annat. Ja sen har folk i korridoren kommer in och underhållt oss ett litet tag. haha. Men snart ska jag och Isabella gå och lämna laptoparna och gå bort till GA-hallen. Blir nog inte att vi tar bussen idag, är så skönt bäder idag. Annars brukar jag vara så lat att vi tar bussen dit, alltså typ en hållplats, 500 m ;p .. Här slösas det inte med energi i onödan.

Nu måste vi gå, det är liksom en evighet att lämna in laptopen hämta sina saker och ja ta sig till GA-hallen. Eller jaa, är nog mer så att vi är inte dom snabbaste personerna. Här stressar vi inte mer än vi behöver.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0