att

Så här känner jag just nu...

att jag behöver en jävla paus snart!
att man inte kan tävla i kunskap
att Gustav i min klass är på riktigt efterbliven. ( Vi var på en föreläsning om HIV idag, han frågade om två osmittade personer kunde smitta varandra, ehm hur tänkte han?)
att vara stressad 24/7 är otroligt jobbigt
att jag vill flytta till Afrika. (eller kände det i morse när jag vaknade och de var snö)
att min klasskompisar är bäst (finns undantag på vissa)
att jag har fan inte tid till att sitta här och skriva nån jävla blogg!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww :) du är också bäst :) (förstod att du syftade på mig såklart;) hehehe (gillar din blogg trogen läsare btw)

2009-03-24 @ 18:45:25
URL: http://elinjohannaleinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0